باشگاه بدنسازی جوانمرد

سایت بدنسازی پرورش اندام مکمل های بدنسازی

باشگاه بدنسازی جوانمرد

سایت بدنسازی پرورش اندام مکمل های بدنسازی

خلاص شدن از شر پوست شل بدن بعد از کاهش وزن

107 خلاص شدن از شر پوست شل بدن بعد از کاهش وزن

کاهش دادن وزن احساس شگفت آوری است! برخی اوقات به پوست های شل توجهی نمی‌شود، نه خیلی زیاد! ممکن است پس از کاهش وزن، پوست های شل و اضافه‌ای برایتان باقی بماند که در عوض نمایش دادن بدن و عضلاتتان، آنرا می‌پوشاند! پوست، پس از کاهش وزن و چربی‌های اضافه شل می‌شود، چرا که بخش ارتجاعی پوست نمی‌تواند به اندازه‌ی کافی سریع منقبض شود. اما خبر خوب این است که شما می‌توانید با انجام کارهایی شل شدن پوست پس از کاهش وزن را کاهش دهید.

  ادامه مطلب ...

معایب و علائم بیش از حد ورزش کردن

gym tired معایب و علائم بیش از حد ورزش کردن

ورزش برای سلامتی شما مفید است، اما انجام بیش از اندازه آن می‌تواند باعث خرابکاری در بدن و ذهن شما شود. پس آیا می‌دانید که چه زمانی در حال انجام ورزش بیش از اندازه هستید؟ در این نوشته ۷ موردی که نشان دهنده‌ی این است که بیش از اندازه ورزش می‌کنید را برایتان جمع آوری کرده‌ایم.

  ادامه مطلب ...

پروتئین سه گانه چیست؟


85188169995797440456 پروتئین سه گانه چیست؟
ترکیب پروتئین وی سویا و کازئین و استفاده از آن قبل از تمرین یک پیشنهاد است که از طرف مجله فلکس انجام گرفته است. پروتئین سویا مانند پروتئین وی سریع هضم شده و آمینواسیدهای لازم را به سرعت در اختیار عضلات قرار می‌دهد. تحقیقات نشان داده است که قدرت ریکاوری پروتئین سویا از پروتئین وی بیشتر است چرا که حاوی مقدار قابل توجهی از ترکیبات آنتی‌اکسیدان است و توانایی تولید نیترواکسید را نیز دارا است.
  ادامه مطلب ...