باشگاه بدنسازی جوانمرد

سایت بدنسازی پرورش اندام مکمل های بدنسازی

باشگاه بدنسازی جوانمرد

سایت بدنسازی پرورش اندام مکمل های بدنسازی

حرکاتی که اشتها را کم می کنند

کاهش اشتها

مغز و سلول های عصبی صورت اصلی ترین مراکز کنترل اشتها محسوب می شوند.

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد، بازی کردن با فک و صورت، ماساژ صورت، دهان و دندان باعث کم شدن اشتها می شود. حرکت دادن فک  و صورت و ضربه زدن به گونه ها و عضلات صورت باعث لاغری می شود.  ادامه مطلب ...

آیا دستگاه های دراز و نشست لاغر می کنند؟

لاغری

هنوز ثابت نشده است که دستگاه​های دراز و نشست در لاغری شکمی تاثیر دارد.

استفاده از دستگاه‌های دراز و نشست به‌گونه‌ای در رسانه‌ها تبلیغ می‌شود که گویا می‌تواند معجزه کند و تمام چربی‌های دور شکم را ناگهان و به طور کامل از میان ببرد. خیلی ها می پرسند چنین ادعایی واقعیت دارد؟ آیا تنها راه از بین بردن چربی‌های دور شکم استفاده از این دستگاه‌هاست؟ در همین رابطه صحبتی با دکتر زهرا علیزاده (متخصص پزشکی ـ ورزشی) داشته‌ایم تا اطلاعات بیشتری را کسب کنیم.  ادامه مطلب ...

باید و نبایدهای تردمیل را می دانید؟

تردمیل

مرتبا برنامه سرعت وشیب دستگاه را تغییر دهید تا بدنتان به یکنواختی دستگاه عادت نکند.
عضو انجمن آسیب‌های ورزشی، آرتروسکوپی و جراحی زانو، استفاده از تردمیل را برای زانوهایی که شدیداً پرانتزی هستند، افرادی که تحت اعمال جراحی دیسک کمر قرار گرفته‌اند و افرادی که سابقه پیچ‌خوردگی مکرر مچ پا دارند، مناسب ندانست.

 
ادامه مطلب ...

موثرترین راه درمان کبد چرب

 موثرترین راه درمان کبد چرب
یک فوق تخصص بیماریهای کبد و گوارش با بیان اینکه «چاقی به تنهایی می‌تواند زمینه ساز کبد چرب باشد»، تاکید کرد که شناخته شده‌ترین روش برای درمان کبد چرب ورزش همراه با کاهش وزن است.
یک فوق تخصص بیماریهای کبد و گوارش با بیان اینکه «چاقی به تنهایی می‌تواند زمینه ساز کبد چرب باشد»، تاکید کرد که شناخته شده‌ترین روش برای درمان کبد چرب ورزش همراه با کاهش وزن است و حتی دیده شده در بیمارانی که کاهش وزن نداشته‌اند، ورزش نقش مهمی در بهبود کبد چرب را داشته است. 
ادامه مطلب ...

حرکات اصلاحی برای افتادگی شانه ها

Corrective actions for drooping shoulders حرکات اصلاحی برای افتادگی شانه ها

 

در این ناهنجاری شانه ها به صورت رها شده هستند و به اصطلاح فرد از حالت چهار شانه بودن خارج می شود .

  ادامه مطلب ...

نکات مثبت و منفی ورزش صبحگاهی

با سلام در این پست نکاتی را در مورد نرمش صبح گاهی قرار می دهم که ممکن است مورد توجه واقع شود. از آنجایی که این مطلب را چند وقت پیش از اینترنت گرفتم منبع آن را فراموش کرده ام ، به همین دلیل برای نویسنده این مطلب هر کجا که هست آرزوی سلامتی می کنم و مطلب آموزنده اش را برای خواندن شما عزیزان قرار می دهم.

 

ادامه مطلب ...

ورزش و جلوگیری از عارضه پوکی استخوان


بخصوص به منظور جلوگیری از عارضه پوکی استخوان بهتر است ورزش را هرچه زودتر آغاز کنید، اگرچه برای استحکام استخوانها ، تمام ورزشها تاثیر یکسانی ندارند.

پوکی استخوان,اسکلت بدن ,تاریخچه یوگا

بهترین نوع ورزش برای تحریک رشد استخوان، فعالیتی است که برتمام استخوانها اثر گذار باشد و آن چیزی جز weight bearing یا تحمل وزن نیست. این تنها به معنای راه رفتن یا وارد کردن سنگینی به استخوانها نیست، بلکه هر نوع فعالیتی است که به اسکلت بدن (بیشتر از فعالیتهای بی تحرک هرروزه که به آن عادت داریم) یا ماهیچه هایی که استخوانها را احاطه کرده اند فشار وارد می آورد.

  ادامه مطلب ...

ورزش در هوای سرد

ورزش درهوای سرد

با توجه به شروع فصل سرما، ورزشکاران برای ادامه فعالیت های خود باید نکات مهمی درباره ورزش کردن در هوای سرد بدانند. در این مطلب درباره ورزش در هوای سرد و لباس مناسب در این شرایط صحبت می شود.

  ادامه مطلب ...

چند نرمش ساده اما بسیار مفید برای دردهای گردن و شانه

کاربران کامپیوتر ،کارمندان ،و حتی خانم های خانه دار حتما بخوانند !!!

 

توجه: در صورتیکه انجام هر کدام از حرکات باعث ایجاد درد قابل توجه گردن یا شانه و انتشار آن به دست یا سینه شما شده با پزشک خود مشاوره نمائید.

* این حرکات به گونه ای هستند که براحتی  در محل کار شما نیز قابل انجامند ، برای بدست آوردن نتیجه ی بهتر سعی کنید

روزی چند بار آن ها را انجام دهید.

درد گردن, ارتروز گردن, درمان ارتروز گردن 

  ادامه مطلب ...