باشگاه بدنسازی جوانمرد

سایت بدنسازی پرورش اندام مکمل های بدنسازی

باشگاه بدنسازی جوانمرد

سایت بدنسازی پرورش اندام مکمل های بدنسازی

چربی سوزlipo 6

 

این مکمل چربی سوز را نیز معمولا به صورت دو کپسول همزمان مصرف می کنند و به عبارت دیگر می توان گفت که هر سروینگ از این مکمل به صورت دو کپسول توصیه شده است.
محتویات
در هر دو کپسول از این مکمل مواد زیر گنجانده شده است:
· 20 میلی گرم Synephrine هیدروکلراید
· 20 میلی گرم Guggulsterones سنتتیک 
· 3 میلی گرم Yohimbe هیدروکلراید
· 200 میلی گرم کافئین 
· 5 میلی گرم Bioperine

همانگونه که می بینید برای پر کردن جای خالی افدرین در این ترکیب از چندین ترکیب مختلف استفاده شده است!

اگر چه تحت هیچ شرایطی نتوانسته اند جای خالی افدرین را پر کنند ولی تا حدودی موفق به ارائه محصول قابل قبولی شده اند که موجب تشدید فرایند چربی سوزی در بدن می شود.
کافئین موجود در این مکمل گذشته از اینکه به افزایش سطح انرژی و به افزایش سطح هوشیاری بدن کمک می کند به عنوان ماده ای که موجب تشدید اثر مواد و ترکیبات به کار رفته در این مکمل می شود نیز شناخته می شود و گذشته از این موارد موجب دفع آب زاید بدن نیز شده و بدن را تا حدودی آب زدایی می کند.
این مکمل در قالب کپسول های ژله ای تولید و عرضه می شود و گفته می شود که ژله ای بودن این مکمل موجب افزایش سرعت و قدرت جذب این محصول در دستگاه گوارش می شود.
باید خاطر نشان شد این ادعا که از سوی سازندگان این محصول مطرح می شود تا حدود زیادی عقلانی و قابل قبول بوده است.
مصرف چربی سوزها و مخصوصا چربی سوزهایی که به دسته محرک های مجاز و یا ترموژن ها تعلق دارند معمولا با افزایش دمای بدن و با تحریک سیستم عصبی همراه بود و اختلالات شدید در خواب را سبب می شود.
به همین دلیل نیز استفاده از این مکمل ها در نزدیکی های خواب شبانه ممنوع است و حتی گفته می شود تا 6 ساعت قبل از خواب شبانه حق مصرف این قبیل مکمل ها را ندارید!
کافئین موجود در این مکمل که به اندازه 200 میلی گرم در هر دو کپسول بوده است نیز مزید بر علت شده و شب بیداری و اختلال خواب را به ارمغان می آورد.
به همین دلیل نیز آخرین وعده این مکمل را نهایتا باید تا 6 ساعت قبل از خواب شبانه خورده باشید وگرنه با اختلالات گاهاً شدید خواب و کابوس های شبانه و حالت های عصبی آزار دهنده در طول شب مواجه خواهید شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد