باشگاه بدنسازی جوانمرد

سایت بدنسازی پرورش اندام مکمل های بدنسازی

باشگاه بدنسازی جوانمرد

سایت بدنسازی پرورش اندام مکمل های بدنسازی

پری موبولان و عوارض ان

«پریموبولان دپو» یکی از سالم ترین و کم ضرر ترین استروئیدهایی است که امروزه در دسترس ورزشکاران رشته های قدرتی قرار دارد. تاثیرات و خاص آندروژنیکی این دارو بسیار پایین بوده و در عوض، خواص آنابولیکی آن بسیار قوی و قدرتمند است. این دارو برای کبد سمی نبوده، به هورمونهای جنسی زنانه تبدیل نمی شود و مصرف آن در طولانی مدت نیز منجر به افزایش حجم مطلوب و با کیفیت عضلانی می گردد. کسانی که قصد مخفی کردن دوپینگ خود از دید دیگران را داشته باشند، این دارو را بیشتر از استروئیدهای دیگر می پسندند. چرا که این دارو به هورومنهای جنسی زنانه تبدیل نشده و منجر به بروز عارضه نوک سینه و احتباس آب و املاح در بدن نمی گردد.
ماده موثر این دارو «Methenolone» خوانده می شود. این دارو جزو معدود استروئیدهایی است که با رژیمهای کم کالری و کم قند نیز سازگاری داشته و حتی در این شرایط نیز آثار مثبت در خور توجهی را از خود بر جای میگذارد. همین امر نیز باعث شده است تا امروزه این دارو جای خود را در دوره های کات و چربی سوزی به خوبی باز کند. در دوره های کات و چربی سوزی می توان این دارو را به همراه «T-3»، «کلن بوترول»، «پروویرون»، «وینسترول» و «دکادورابولین» به کار گرفت. مصرفی ترکیبی این دارو به همراه «سوستانون 250» و «دیانابول» در دوره های حجم نیز تاثیرات بسیار خوبی از خود نشان داده است.
«پریموبولان دپو» نام تجارتی داروی تولیدی کمپانی شرینگ است که به صورت آمپولهای 50 میلی گرم در 1 سی سی تولید و عرضه می شود. نمونه های اروپایی این محصول نیز به صورت آمپولهای 100 میلی گرم در سی سی به بازار عرضه می گردد. این دارو را به واقع می توان سالم ترین و سازگار ترین استروئید تزریقی با بدن دانست که به هورمونهای جنسی زنانه تبدیل نشده و خواص آنابولیکی آن در قیاس با خواص آندروژنیکی آن نیز بسیار بالاست. از همه مهمتر می توان گفت که این دارو برای کبد سمی نیست.هم زنان و هم مردان ورزشکار می توانند از این دارو استفاده کنند. دز مصرف نرمال و متوسط این دارو برای مردان در حدود x الی y میلی گرم در هفته توصیه شده است. همانگونه که ذکر شد این دارو تنها دارو و تنها استروئید تزریقی است که با رژیمهای غذایی کم کالری و کم قند سازگاری کامل دارد. از این رو می توان این دارو را در دوره های کات نیز به کار گرفت و از آن استفاده کرد.
مصرف ترکیبی این دارو به همراه دیگر استروئیدهای خوراکی و تزریقی از تاثیر منفی این داروها بر بدن و از شدت احتباس آب و املاح کاسته و آثار آنابولیکی آنها را نیز تشدید نموده و سفتی و خشکی عضلات را تضمین می کند. به همراه این دارو می توان از داروهایی نظیر: «اومنادرن»، «سوستانون»، «سی پیونات»، و «پروپیونات» نیز استفاده نمود.
این دارو در تقویت سیستم ایمنی بدن نیز موثر بوده و در درمان بیماران مبتلا به ایدز و یا دیگر بیماریهای تحلیل برنده عضلات و تضعیف کننده سیستم ایمنی بدن از آن استفاده می شود.
این دارو به صورت آمپول های 1 میلی لیتری که هر میلی لیتر از آن شامل 100 میلی گرم داروی اصلی است، تهیه و تولید می شود. دز معمول و متوسط مصرف این دارو در حدود w الی x میلی گرم در هفته است اما ورزشکاران رشته های قدرتی که بردباری کمتری برای رسیدن به حجم عضلانی مطلوب نیز دارند، از دزهای y الی z میلی گرم در هفته نیز استفاده می کنند

 

نظرات 1 + ارسال نظر
کامران ورایی سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید. انواع آمپول های بدنسازی اعم از پرمابولان محصول بایر ترک و آلمان،اومادرین،سوماتروپین و...از ترکیه و کشورهای اروپایی مستقیم و بی واسطه با قیمت پایین و عمده میارم.اگه تمایل به همکاری دارین تماس بگیرید.09390403462 کامران ورایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد