باشگاه بدنسازی جوانمرد

سایت بدنسازی پرورش اندام مکمل های بدنسازی

باشگاه بدنسازی جوانمرد

سایت بدنسازی پرورش اندام مکمل های بدنسازی

بیل ویلمور : پشت پاهای ضعیف

اگر پشت پاهای تان نسبت به عضلات ران ضعیف هستند ،شاید لازم باشد در تمرین پا اول به آنها حمله کنید و بعد از آن سراغ حرکاتی هم چون اسکوات و هاگ پا بروید. این استراتژی را خودم برای اماده سازی جهت مستر المپیا به کار گرفته ام. چنانچه در پشت پاها ضعیف هستید،حتی می توانید انها را در جلسه ای جداگانه تمرین بدهید. به هر روشی که می خواهید،روی عضلات پشت پا کار کنید.
 به عقیده من دو حرکت تمرین خوب برای این عضلات وجود دارد که عبارتند از
پشت پا خوابیده
پشت پا نشسته با دستگاه
 این دو حرکت را در هر برنامه ای ویژه پشت پای خود اجرا می کنم.حرکت پشت پا خوابیده برای حس کردن کشش عمیق در بخش پائین حرکت عالی است ،در عین حال حرکت پشت پا نشسته برای انقباض خوبی که تولید می کند ،بسیار مفید است. اگر در تمرین با حرکت پشت پا نشسته شروع کنم ،جلسه بعد با پشت پا خوابیده شروع خواهم کرد .گاهی اوقات هم حرکت پشت پا ایستاده را اجرا می کنم که حرکتی عالی برای برای تمرکز روی بخش انقباض حرکت است .این ها حرکاتی عالی برای تقویت عضلات پشت پاهستند ،اما به خاطر داشته باشید که بخش زیادی از سایز پاهای ما حاصلی است از اجرای حرکاتی از قبیل پرس پا ،اسکوات و لانچ.
در این حرکات هر چه پایین تر بروید ،عضلات پشت پا هم بیشتر درگیر خواهند شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد