باشگاه بدنسازی جوانمرد

سایت بدنسازی پرورش اندام مکمل های بدنسازی

باشگاه بدنسازی جوانمرد

سایت بدنسازی پرورش اندام مکمل های بدنسازی

آموزش یوگا

آموزش یوگا

دانلود مجموعه آموزشی یوگا صبحگاهی و عصرگاهی برای مبتدیان Yoga for Beginners

یوگا صبحگاهی/عصرگاهی برای مبتدیان یک دی وی دی عالی برای کمک به شروع و پایان روز شماست.
تمرینات صبحگاهی جهت کمک به بیدار کردن مغز و بدن شما به شکلی متعادل، پرانرژی و آرام طراحی شده اند.
تمرینات عصرگاهی طراحی شده اند تا به شما کمک کنند که فشارهای روحی و روانی روز را از خود دور کنید و برای یک خواب عمیق و آرام آماده شوید.
دی وی دی شامل بیش از 10 تمرین با دوره های زمانی متغیر بین 15 دقیقه تا یک ساعت است و بنابراین همیشه تمرینی وجود دارد که مناسب چگونگی احساس شماست و اینکه برنامه ریزی شما در هر زمان چگونه است و:
* هم بدن و هم مغز را بیدار می سازد
* عصر را آرام و راحت می کند
* در طول روز احساس خوبی می کنید
* استرس را کاهش می دهد
* درد قسمت پایینی پشت را کاهش می دهد
* مغز و بدن شما را متمرکز می سازد
لوکیشن فیلمبرداری این دی وی دی در یکی از زیباترین و آرام ترین سواحل دنیا، هاف مون بی (Half Moon Bay) آنتیگا بوده است.
این ویدیو آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.
مشخصه کمکی: مبحث “آرامش یافتن” دالای لاما
تمرینات توسط مربی مشهور جهانی باربارا بناه (Barbara Benagh، مقاله نویس سابق مجله آسانا و مربی با عنوان های تحسین شده ی دیگر شامل انتشار قبلی اش یوگا برای رهایی از استرس) که در طول 35 سال گذشته سبکی را که بر کاهش استرس و دور کردن تنش تأکید داشته، توسعه داده، هدایت شده است.
راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

.:: تمرینات صبحگاهی AM Routines ::.


—————————————

.:: تمرینات عصرگاهی PM Routines ::.


—————————————

.:: مبحث “آرامش یافتن” دالای لاما The Dalai Lama discussing “Finding Peace” ::.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد